AllRound Marketing

Zowel multinationals als KMO’s zetten massaal in op Cross-channel Marketing om de klanten te bereiken.

Consumenten bepalen meer dan ooit hun eigen informatiestroom. Daarom is een goed doordachte strategie onmisbaar.

De grootste mythe over Marketing is: ‘Marketing kost handenvol geld’.

Bij deze counter ik dit! Marketing wordt op basis van het Buyer Persona berekend. Sommigen beweren dat een merk op de kaart zetten + €1.000.000/ jaar kost, bij ons word je gehoord & selecteren we samen de meest efficiënte kanalen. Enkel zo gaan we samen naar het vooropgestelde doel.

Om jouw doelgroep te bereiken screenen we wat er momenteel is en werken we met dit stappenplan:

 

  1. Doelstelling (Wat wil ik bereiken)
  2. Doelgroep (Welk profiel wil ik bereiken)
  3. Probleem (Welke behoefte ga je bevredigen)
  4. Oplossing (Hoe ga je de behoefte bevredigen)
  5. Succesfactoren (Wanneer ben je op de goede weg)
  6. Planning (Hoe bereik ik de doelgroep efficiënt)
  7. Middelen (Welke platformen ga ik inzetten?)
  8. Meten (Hoe meet ik de resultaten)
  9. Budget (Hoeveel is mijn lead waard)

Nieuwsgierig naar meer?