fbpx

Blog

sven

What’s in it for you?

Regelmatig krijg ik de vraag ‘Wat doe jij allemaal in je job?’ Wel hier komt het antwoord… Om het makkelijk te maken ga ik het onderverdelen per categorie. Zo kan je onmiddellijk verder scrollen naar de categorie waarin ik jou kan helpen. 1) Social media beheer Door een volledige analyse vind ik de noden van het bedrijf en werk ik maandelijks een volledig contentplan uit. Wil je enkel social advertising? Ik ontzorg je volledig. Zo kan jij je 100% focussen op hetgeen jij het liefst doet. 2) Copywriting Volledige teksten worden uitgewerkt en in een concept gegoten. Een catchy zinnetje bij een post tot een volledige blog of nieuwsbrief. Dit in een schrijfstijl die bij jouw imago past. Benieuwd naar SEO copywriting? Met scherpe teksten brengen we jouw website naar een hoger niveau. 3) Grafisch ontwerp Branding – om jouw merk een eigen identiteit te geven. Ik start met het ontwerpen van een logo dat op jouw lijf geschreven staat. Niet letterlijk op jouw lijf maar wel op enveloppen, flyers, visitekaartjes, jouw website, presentatiemapjes, werkkledij… Met veel brainstormen, overleggen en gepassioneerd werken creëer ik een uniek concept. 4) Websites Elke lead, elke klant moet jouw website makkelijk kunnen vinden. Zowel

Lees meer
sven

Een huisstijl voor ultieme herkenbaarheid.

Weinigen doen het goed – Het zorgt nochtans voor herkenbaarheid, de juiste weergave van jouw bedrijf en de gewenste uitstraling. Het is o-zo-belangrijk, de juiste huisstijl! Huisstijl – de visuele identiteit van jouw organisatie. Uitstraling Voor je kan beginnen met de huisstijl te (laten) ontwikkelen, moeten we eerst weten wat jouw organisatie wil uistralen. De huisstijl is het volledige plaatje van jou en het bedrijf. Kies dus juist en blijf steeds trouw aan de gekozen huisstijl. Dit heeft als voordeel dat het herkenbaar is en kan groeien tot een geheel. Logo – logisch Weet jij welke impressie je wil creëren? Dan kunnen we aan het echte werk beginnen. Het ontwikkelen van een logo is hierin een grote factor. Dit logo wordt nog vaak gebruikt om je herkenbaar te maken naar de klant en potentiële klant toe. Het geeft een professionele look als deze verschijnt op briefpapier, enveloppen, facturen, presentatiemapjes, zakken… Beken kleur Deze blog is niet bedoelt om jullie de kneepjes van het vak te leren. Maar kleuren kunnen wel bepaalde effecten hebben. Zo valt kleur meer op dan zwart/wit. Een specifieke kleur aanhouden, zorgt voor herkenning. Kleur kan een vrouwelijke uitstraling weergeven of net een stoere mannelijke touch geven. Kleuren

Lees meer
sven

Hoe leidt een copy tot conversie?

In deze blog geef ik je graag uitleg waarom het belangrijk is een goede, correcte en duidelijke copy te schrijven. En een aantal tips waarmee jij onmiddellijk aan de slag kan! In één van mijn voorafgaande artikels ‘Van websitebezoekers naar klanten’ besprak ik eerder al de triple C. Waarvoor één C staat voor Catchy tekst. Mensen onthouden 80% van wat ze zien, 20% van wat ze lezen en 10% van wat ze horen.Gebruik daarom een Catchy tekst in combinatie met een Crazy Visual om jouw bezoeker te betrekken met jouw boodschap. Verplaats jezelf in de schoenen van jouw bezoeker en denk waar je hen mee kunt helpen. From the start – Het spreekt voor zich dat je een onderwerp kiest dat jou ligt, past bij je doelgroep én waar jij genoeg over weet. Enkel zo kan je jouw lezers  inspireren, bijleren of entertainen. Sta 100% achter hetgeen je deelt en doe nog extra research over de gekozen materie. To the point– De inleiding moet aantonen waar de rest over zal gaan. Dit kan een directe zin zijn over de kern van de zaak, een vraag die de lezers bezighoudt of een doordachte aandachtstrekker. Wat je ook kiest, laat het bij

Lees meer
sven

Van websitebezoekers naar klanten

PFFFFF… Vervelend hé. Mensen zitten thuis, vervelen zich & online leads converteren niet.

Inderdaad, héél frusterend.

In deze blog kom je meer te weten over het digitale pad van jouw potentiële klant.

Lees meer