fbpx

What’s in it for you?

Regelmatig krijg ik de vraag ‘Wat doe jij allemaal in je job?’
Wel hier komt het antwoord…

Om het makkelijk te maken ga ik het onderverdelen per categorie. Zo kan je onmiddellijk verder scrollen naar de categorie waarin ik jou kan helpen.

1) Social media beheer

Door een volledige analyse vind ik de noden van het bedrijf en werk ik maandelijks een volledig contentplan uit. Wil je enkel social advertising? Ik ontzorg je volledig. Zo kan jij je 100% focussen op hetgeen jij het liefst doet.

2) Copywriting

Volledige teksten worden uitgewerkt en in een concept gegoten. Een catchy zinnetje bij een post tot een volledige blog of nieuwsbrief. Dit in een schrijfstijl die bij jouw imago past. Benieuwd naar SEO copywriting? Met scherpe teksten brengen we jouw website naar een hoger niveau.

3) Grafisch ontwerp

Branding – om jouw merk een eigen identiteit te geven. Ik start met het ontwerpen van een logo dat op jouw lijf geschreven staat. Niet letterlijk op jouw lijf maar wel op enveloppen, flyers, visitekaartjes, jouw website, presentatiemapjes, werkkledij… Met veel brainstormen, overleggen en gepassioneerd werken creëer ik een uniek concept.

4) Websites

Elke lead, elke klant moet jouw website makkelijk kunnen vinden. Zowel via de computer, smartphones als tablets. De websites zijn eenvoudig zelf te beheren door het Content Management Systeem (CMS). Ben je benieuwd of jouw website effectief rendabel is? Door een doorgedreven analyse geef ik je een duidelijk beeld. Hoger staan in Google? Ook daar wordt voor gezorgd. Via SEO gaan we voor de eerste plaats op lange termijn. Liever een boost? Dan gaan we voor Google Adwords. 

5) Allround marketing

Van A-Z jouw Marketing verzorgen rekening houdend met jouw wensen. Samen zetten we jouw merk op de kaart.  Ik hanteer graag volgend stappenplan:

  1. Doelstelling (Wat wil ik bereiken)
  2. Doelgroep (Welk profiel wil ik bereiken)
  3. Probleem (Welke behoefte ga je bevredigen)
  4. Oplossing (Hoe ga je de behoefte bevredigen)
  5. Succesfactoren (Wanneer ben je op de goede weg)
  6. Planning (Hoe bereik ik de doelgroep efficiënt)
  7. Middelen (Welke platformen ga ik inzetten?)
  8. Meten (Hoe meet ik de resultaten)
  9. Budget (Hoeveel is mijn lead waard)

Boost jouw bedrijf naar jouw mogelijkheden. Ik help je er graag mee!

Write a comment